LEVERING, OMRUILING, RETOUR

LEVERING

Wij leveren onze producten naar alle adressen in België.  Bpost zorgt voor de aflevering van je bestelling

Het tarief voor levering wordt automatisch toegepast bij de checkout, op basis van het totale gewicht van het pakket. 

U kan er ook voor kiezen om uw bestelling bij ons in de winkel af te halen.  Kies je voor afhaling dan krijg je van ons een bericht wanneer je bestelling

klaar is voor ophalen in de winkel.  U dient bij afhaling in het bezit te zijn van het bewijs van uw bestelling of het bericht voor afhaling.

OMRUILING

Indien wij zelf een onjuist artikel hebben geleverd, kan je beroep doen op de gratis omruiling.  In dat geval nemen wij de verzendkosten volledig op ons. We doen het nodige om u zo snel mogelijk de correcte artikels toe te sturen. 

Geraakt een product beschadigd in transport or blijkt het bij levering niet compleet, dan kan je hiervoor een claim indienen en nemen we dit op met de transporteur.  

Neem zo snel mogelijk telefonisch contact op of stuur een e-mail (info@lekkerzuiders.be).  Voeg foto's bij.  De kost voor het terugsturen en de nieuwe levering nemen wij in dat geval ten onzen laste, tenzij de transporteur bewijs kan leveren dat het artikel correct en in goede staat is geleverd. 

RETOURBELEID

In de EU heb je als consument het recht om aankopen gekocht op afstand terug te sturen binnen 14 dagen na aankoopdatum. 

De goederen dienen in de originele verpakking teruggestuurd te worden en mogen geen gebruikssporen vertonen. 

Uitzondering: Wanneer kan u een bestelling niet terugsturen?

  • Producten die op maat werden samengesteld en die dus duidelijk specifiek voor u bestemd zijn. 

  • Verse producten.

  • Producten die zijn geopend. Helaas, eerst proeven mag dus niet. 

  • Producten die niet meer in de originele staat van levering en verpakking verkeren. 

  • Bij afhaling (en betaling) in de winkel (je kan ter plaatse controleren)

Hoe 

Stuur ons een e-mail met vermelding van het bestelnummer en de producten die je wilt terugsturen, en de SEPA-rekening waarop goederen kunnen worden terugbetaald.  We bezorgen verdere instructies voor het terugsturen of het aanbieden van de retour in onze winkel.  Klik hier voor tekst aanmelden retour.

​Terugbetaling

De producten worden terugbetaald van zodra die door ons worden ontvangen en gecontroleerd.  De terugbetaling zal gestort worden op de SEPA-rekening aangegeven in het retourformulier.  Bij het ontbreken van het retourformulier proberen wij in eerste instantie het bedrag terug via de betalingsmethode waarmee je de goederen hebt betaald.  Eventuele kosten die de betalingsprovider aanrekent zijn in dat geval voor uw rekening. 

Verzendkosten

De verzendkosten voor retourzending zijn voor uw rekening. Gezien het vaak om breekbare producten gaat dient u ervoor te zorgen de teruggestuurde artikelen hiertegen te beschermen. 

Raadpleeg onze volledige Algemene Verkoopsvoorwaarden voor meer informatie.